dodano: 2017-08-24 10:10:23
W odpowiedzi na pismo BGNiOŚ.723.98.2017.AB informujemy, że nie dokonujemy żadnych zmian w komunikacji autobusowej na terenie Gminy Trzcińsko-Zdrój. Wszystkie kursy wykonywane przed wakacjami zostaną wznowione od dnia 04 września br (początek roku szkolnego). Zamieszanie wynika najprawdopodobniej z informacji umieszczonej na przystanku w Stołecznej podpisanej przez Grupę Mieszkańców Stołecznej (foto w załączeniu). Nie ma to jednak nic wspólnego z działalnością naszego przedsiębiorstwa.
dodano: 2017-08-23 15:08:03
dodano: 2017-08-23 14:35:05
dodano: 2017-08-23 12:08:37
07.09.2017 od godz. 10.00 Specjalistyczna Praktyka Medycyny Rodzinnej Eskulap w Trzcińsku-Zdroju ul. 2-go Lutego 27.
dodano: 2017-08-23 11:08:36
Burmistrz Gminy Trzcińsko-Zdrój OGŁASZA I PRZETARG USTNY OGRANICZONY na sprzedaż nieruchomości niezabudowanej oznaczonej numerem ewidencyjnym działki 171 o powierzchni 0,02 ha, położonej w obrębie Klasztorne, gm. Trzcińsko-Zdrój
dodano: 2017-08-22 15:22:12
Posiedzenie Wspólne Komisji Stałych, odbędzie się w dniu 29 sierpnia 2017r. /wtorek/ o godz. 13:00 w sali posiedzeń Urzędu Miejskiego w Trzcińsku-Zdroju ul. Rynek 15.
dodano: 2017-08-22 15:11:27
dodano: 2017-08-11 00:03:27
APEL
Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz Głównego Lekarza Weterynarii
dodano: 2017-08-10 23:18:30
W związku z organizacją XXX BARZKOWICKICH TARGÓW ROLNYCH „AGRO POMERANIA” - ROLNICZA STOLICA POMORZA ZACHODNIEGO, które odbędą się w dniach 8-10.09.2017 r. Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach serdecznie zaprasza osoby zajmujące się sprzedażą bezpośrednią produktów rolnych do udziału w tegorocznej edycji targów.
dodano: 2017-08-09 11:44:57
Wzmocnienie kapitału społecznego, w tym przez podnoszenie wiedzy społeczności lokalnej w zakresie ochrony środowiska i zmian klimatycznych, także z wykorzystaniem rozwiązań innowacyjnych, w ramach zakresu o którym mowa w § 2 ust.1 pkt. 1 Rozporządzenia MRiRW z dnia 24 września 2015 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania pomocy finansowej w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 (Dz. U. z 2015 poz. 1570 z późn. zm.).
dodano: 2017-08-09 11:37:04
Zakres tematyczny operacji:
Wzmocnienie kapitału społecznego, w tym przez podnoszenie wiedzy społeczności lokalnej w zakresie ochrony środowiska i zmian klimatycznych, także z wykorzystaniem rozwiązań innowacyjnych, w ramach zakresu o którym mowa w § 2 ust.1 pkt. 1 Rozporządzenia MRiRW z dnia 24 września 2015 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania pomocy finansowej w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 (Dz. U. z 2015 poz. 1570 z późn. zm.).
dodano: 2017-08-09 11:12:57
Zadaniem projektu grantowego jest uzupełnienie niezbędnej infrastruktury poprzez zakup modułowej zabudowy pomostowej do uprawiania turystyki kwalifikowanej i sportów wodnych a także zorganizowanie regat żeglarskich, motorowodnych i kajakowych na całym obszarze Lidera Pojezierza oraz imprez turystycznych i rekreacyjnych.
dodano: 2017-08-04 12:43:41
Gmina Trzcińsko-Zdrój ogłasza przetarg na przebudowę nawierzchni drogi wraz z chodnikiem w obrębie działki o nr ewid. 280/7 obręb Piaseczno gm. Trzcińsko-Zdrój.
dodano: 2017-08-04 11:34:45
Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie informuje zainteresowanych właścicieli nieruchomości o przystąpieniu do realizacji prac utrzymaniowych na zadaniu: „ USŁUGA KOMPLEKSOWA -UTRZYMANIE CIEKÓW NATURALNYCH ORAZ URZĄDZEŃ MELIORACJI WODNYCH PODSTAWOWYCH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO"
Urząd Miejski Trzcińsko
ul. Rynek 15
74-510 Trzcińsko - Zdrój
tel. 91 41 48 001
fax 91 41 48 103
e-mail: um@trzcinsko-zdroj.pl
NIP: 858-17-31-665
REGON: 811684835
konto: 02 9370 1020 0400 0130 2004 0008
Urząd Miasta jest czynny
poniedziałek - czwartek w godzinach 7.30 - 15.30
piątek w godzinach 7.00 - 15.00