dodano: 2014-05-25 21:11:37
W ramach VI Europejskiego Tygodnia Sportu dla Wszystkich, 21 maja 2014 w Szkole Podstawowej im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Stołecznej spotkała się grupa 200 sportowców na Gminnych Indywidualnych Biegach Przełajowych. Rywalizowały ze sobą dzieci z Miejskiego Przedszkola w Trzcińsku-Zdroju, oddziałów przedszkolnych przy Szkole w Gogolicach i Stołecznej, oraz uczniowie z klas I-VI szkół naszej gminy. Medale i nagrody dla sportowców ufundowała Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Trzcińsku-Zdroju oraz Rada Rodziców Szkoły Podstawowej im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Stołecznej.
Zawody przebiegały w miłej atmosferze a nad bezpieczeństwem dzieci czuwała grupa ratowników z Morynia. Dla dzieci przygotowano soczki i wafelki, które wręczano na mecie. Rada Rodziców przygotowała punkt gastronomiczny i napoje dla wszystkich.
Oto wyniki biegów.
5-latki (rocznik 2008)
DZIEWCZĘTA
CHŁOPCY
6-latki (rocznik 2007)
DZIEWCZĘTA
CHŁOPCY
Klasa I (rocznik 2006)
DZIEWCZĘTA
CHŁOPCY
Klasa II (rocznik 2005)
DZIEWCZĘTA
1. Joanna Mikuć SP Gogolice
2. Oliwia Urban SP Gogolice
3. Łucja Pieróg SP Stołeczna
CHŁOPCY
Klasa III (rocznik 2004)
DZIEWCZĘTA
CHŁOPCY
Klasa IV (rocznik 2003)
DZIEWCZĘTA
CHŁOPCY
Klasa V (rocznik 2002)
DZIEWCZĘTA
CHŁOPCY
Klasa VI (rocznik 2001)
DZIEWCZĘTA
CHŁOPCY
Koordynator zawodów sportowych, pani Elżbieta Papież składa serdeczne podziękowania wszystkim, którzy wspierali działania na rzecz przygotowania i przeprowadzenia tak dużej imprezy w naszym środowisku. Jeszcze raz dowiedliście Państwo, że potrafimy wspólnie działać dla dobra rozwoju naszych dzieci. Wszystkim sportowcom serdecznie gratulujemy i życzymy sukcesów w biegach ulicznych 30-go maja w Trzcińsku-Zdroju.
Informacja: E. Papież
Urząd Miejski Trzcińsko
ul. Rynek 15
74-510 Trzcińsko - Zdrój
tel. 91 41 48 001
fax 91 41 48 103
e-mail: um@trzcinsko-zdroj.pl
NIP: 858-17-31-665
REGON: 811684835
konto: 02 9370 1020 0400 0130 2004 0008
Urząd Miasta jest czynny
poniedziałek - czwartek w godzinach 7.30 - 15.30
piątek w godzinach 7.00 - 15.00