dodano: 2017-06-20 14:58:23
Trzcińsko-Zdrój, dnia 19.06.2017r.
Gmina Trzcińsko-Zdrój
ul. Rynek 15, 74-510 Trzcińsko-Zdrój
Dane identyfikacyjne zamawiającego
Zapytanie ofertowe podlegające upublicznieniu poprzez umieszczenie na stronie internetowej wskazanej w komunikacie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi www.portalogloszen.arimr.gov.pl oraz na własnej stronie internetowej www.trzcinsko-zdroj.pl
Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie fragmentu działki geodezyjnej nr 43/2 w miejscowości Trzcińsko-Zdrój poprzez:
- utwardzenie nawierzchni kostką betonową wraz z wydzieleniem terenu zielonego
- budowę małej architektury (ławki z oparciem, kosze na śmieci, parkowe lampy oświetleniowe fotowoltaiczne do podświetlenia skweru oraz oprawa fotowoltaiczna do podświetlenia Baszty Bocianiej, montaż nowej i odnowienie istniejącej tablicy informacyjno-edukacyjnej)
- nasadzenie zieleni – urządzenie i zagospodarowanie powierzchni zielonych
w oparciu o projekt „Zagospodarowanie działki nr geod 43/2 obręb 1 Trzcińsko-Zdrój”
Zakres robót stanowią następujące roboty:
- rozebranie obrzeży na podsypce piaskowej – 11,70 m
- rozebranie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – 23,0 m2
- ręczne wykonanie koryt, głębokość 20 cm – 144,64 m2
- ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – 144,64 m2
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm warstwa górna gr. 10 cm – 144,64 m2
- nawierzchnia z kostki brukowej betonowej szarej (imitującej starobruk) o grubości 6 cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej gr 3 cm – 144,64 m2
- obrzeża betonowe o wymiarach 20x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową – 144,64 m2
- dostawa i montaż ławek z oparciem (długość ławki 180cm, szerokość ławki 68 cm, wysokość 70cm) (materiały siedzisko – listwy z drewna iglastego, podstawa – odlew żeliwny malowany proszkowo, kolorystyka siedzisko palisander, podstawa czerń) (montaż przez zabetonowanie kotwy montażowej), wygląd i kształt ławki podany w dokumentacji – szt 4
- dostawa i montaż koszy na śmieci (wysokość 1200 mm, pojemność 20l, materiał żeliwo, średnica 410 mm, średnica obudowy pojemnika 330 mm, kolor czerń, malowany proszkowo, montaż przez przykręcenie do kotwy betonowej), wygląd i kształt kosza podany w dokumentacji – szt 4
- dostawa i montaż tablicy informacyjnej (wysokość liczona od powierzchni gruntu180 cm, szerokość całkowita 100 cm, wysokość całkowita 220 cm, montaż poprzez zabetonowanie ok 40 cm w gruncie, materiał konstrukcyjny stal (profil 5x5cm) malowana proszkowo, w konstrukcji tablicy wmontowana płyta z tworzywa sztucznego wraz z nadrukiem na folii, wielkość tablicy z tworzywa sztucznego wys. 100cm szer. 90cm) przy czym zamawiający przekaże wykonawcy treść jaki ma znaleźć się na tablicy – 1 szt
- odnowienie tablicy informacyjnej (istniejącej) poprzez oczyszczenie i malowanie proszkowe konstrukcji tablicy oraz oczyszczenie i zaimpregnowanie tablicy mosiężnej. Tablica z tworzywa sztucznego ma mieć wykonany nowy nadruk na folii obejmujący istniejącą bez zmian treść i rysunki – 1 szt
- ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża - 132,40 m2
- ręczne rozścielenie ziemi urodzajnej z transportem taczkami na terenie płaskim – 132,40 m2
- wykonanie trawników dywanowych siewem z nawożeniem – 132,40 m2
- nasadzenia zieleni – wg autorskiego pomysłu wykonawcy, przy czym przed wykonaniem nasadzeń wykonawca ma przedstawić dwie koncepcje do akceptacji Zamawiającego. Ilość roślin wieloletnich przeznaczona do nasadzeń minimum 20 szt.
- montaż lamp fotowoltaicznej ( wysokość słupa 4m od poziomu terenu, nasadka 1 m i ramię 0,63 m, w komplecie: panel fotowoltaiczny, oprawa oświetleniowa z lampą LED, zestaw zasilacz z okablowaniem i urządzeniem sterującym) (słup i nasadka ze stali, ramie aluminiowe, konstrukcje pokryte powłoką antykorozyjną i kolorem RAL 7021) (Słup lamy osadzony będzie na fundamencie f 150. Fundament z betonu klasy C25/30, zbrojony stalą zbrojeniową St0S. Fundament o wym. 30 cm x 30 cm i głębokości poniżej poziomu przemarzania gruntu jednak nie głębiej niż 1,50 m. Fundament zbrojony prętem fi 10 i strzemionami fi 6. Słup do fundamentu przymocowany będzie za pomocą kotew M24x180. Fundament stanowi gotowy wyrób budowlany i wchodzi w skład zestawu lampy.) (oprawa materiał: wykonana z aluminium i hartowanego szkła, barwa światła: czysto biała, źródło światła: 20W LED, stopień ochrony – I klasa odporności, autonomia: do 3 dni, wymiary panela:1316x992x48mm, moc paneli: 2 szt po 185W, kontroler: zabezpieczający przed przeładowaniem i rozładowaniem, akumulator: 2 szt. po 120Ah/12V, typ akumulatora: żelowy, sposób włączania: włącznik zmierzchowo-programowalny. Dodatkowo sterownik pozwalający na zmianę parametrów mocy oświetlenia w zależności od stopnia rozładowania akumulatorów – przy czym minimum trzy stopnie regulacji dla 70%, 50% i 30% rozładowania akumulatorów). wygląd i kształt lampy podany w dokumentacji – 1 szt
- montaż lampy fotowoltaicznej ( wysokość słupa 4m od poziomu terenu, nasadka 1 m i ramię 0,63 m, w komplecie: panel fotowoltaiczny, oprawa oświetleniowa z lampą LED, zestaw zasilacz z okablowaniem i urządzeniem sterującym) (słup i nasadka ze stali, ramie aluminiowe, konstrukcje pokryte powłoką antykorozyjną i kolorem RAL 7021) (Słup lamy osadzony będzie na fundamencie f 150. Fundament z betonu klasy C25/30, zbrojony stalą zbrojeniową St0S. Fundament o wym. 30 cm x 30 cm i głębokości poniżej poziomu przemarzania gruntu jednak nie głębiej niż 1,50 m. Fundament zbrojony prętem fi 10 i strzemionami fi 6. Słup do fundamentu przymocowany będzie za pomocą kotew M24x180. Fundament stanowi gotowy wyrób budowlany i wchodzi w skład zestawu lampy.) (oprawa materiał: wykonana z aluminium i hartowanego szkła, barwa światła: czysto biała, źródło światła: 20W LED, stopień ochrony – I klasa odporności, oprawa oświetleniowa dodatkowa podświetlająca basztę Bocianią: wykonana z aluminium i hartowanego szkła, barwa światła: czysto biała, źródło światła: 20W LED autonomia: do 3 dni, wymiary panela:1316x992x48mm, moc paneli: 2 szt po min. 220W, kontroler: zabezpieczający przed przeładowaniem i rozładowaniem, akumulator: 2 szt. po 180Ah/12V, typ akumulatora: żelowy, sposób włączania: włącznik zmierzchowo-programowalny. Dodatkowo sterownik pozwalający na zmianę parametrów mocy oświetlenia w zależności od stopnia rozładowania akumulatorów – przy czym minimum trzy stopnie regulacji dla 70%, 50% i 30% rozładowania akumulatorów). wygląd i kształt lampy podany w dokumentacji – 1 szt
e) pomiary elektryczne obejmujące:
- sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania dla impedancji pętli zwarciowej
- sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania dla rezystancji uziemienia
- pomiar rezystancji izolacji
Podany zakres robót jest zakresem minimalnym i zobowiązuje się jednocześnie wykonawcę do zapoznania się z zakresem robót w taki sposób, aby wykonawca oszacował roboty nieuwzględnione w powyższym opisie, ale konieczne do prawidłowego wykonania zamówienia.
Materiały pochodzące z demontażu a nadające się do ponownego wbudowania należy przekazać inwestorowi na plac oczyszczalni ścieków.
O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który spełnia poniżej określone warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Minimalny poziom zdolności: zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykaże, że: wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum:
dwie roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto każda, polegające na wykonaniu budowy lub przebudowy nawierzchni z kostki betonowej albo granitowej z elementami małej architektury.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa powyżej jeżeli wraz z ofertą dołączy wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane. W zakresie robót budowlanych wskazanych w wykazie wykonawca musi dołączyć dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie; w szczególności informacje o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;
Ww. wykaz należy złożyć w oryginale, natomiast dowody i inne dokumenty w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
1) Cena - waga 80% (maksymalnie 80 pkt)
2) Okres rękojmi – waga 20% (maksymalnie 20 pkt)
Sposób przyznania punktów w kryterium „cena” (C ):
Cena najniższa
------------------------------------- x 80
Cena oferty ocenianej
2) Okres rękojmi
Sposób przyznania punktów w kryterium „Okres rękojmi” (R ):
a) Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres rękojmi w wymiarze 60 miesięcy otrzyma 0 pkt.
b) Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres rękojmi w wymiarze 66 miesięcy otrzyma 10 pkt.
c) Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres rękojmi w wymiarze 72 miesięcy otrzyma 20 pkt.
Minimalny okres rękojmi na przedmiot umowy wymagany przez Zamawiającego – 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót.
Maksymalny okres rękojmi na przedmiot umowy: 72 miesięcy od dnia od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót.
Jeżeli Wykonawca zaproponuje okres rękojmi dłuższy niż 72 miesięcy od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót, do oceny ofert w kryterium „Okres rękojmi” zostanie przyjęty okres 72 miesięcy, czyli maksymalny zgodny z żądaniem i możliwościami Zamawiającego.
W przypadku, w którym dwie lub więcej ofert uzyskają tę samą liczbę punktów, wyżej w rankingu będzie ten podmiot który wskazał niższą cenę, następnie ten, który wskazał najdłuższy okres rękojmi.
1)Termin składania ofert ustalono do dnia 7 lipca 2017r. do godz. 15:00
2) Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Trzcińsku-Zdroju, ul. Rynek 15 w sekretariacie, w terminie do dnia 07.07.2017 r., do godz. 15:00.
3) Za termin złożenia oferty uważa się termin jej dotarcia do zamawiającego.
Zamówienie nie może zostać udzielone podmiotowi powiązanemu osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
Odrzuceniu podlegają oferty:
Termin wykonania zamówienia zostaje określony do dnia 15.08.2017r.
10. Zmiana umowy:
Zamawiający nie dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Nie jest możliwe dokonywanie zmian w umowie polegających na zmniejszeniu zakresu świadczenia wykonawcy w stosunku do zobowiązania zawartego w ofercie.
11. Załączniki:
Załącznik nr 1 formularz oferty
Załącznik nr 2 wykaz robót budowlanych
Załącznik nr 3 wzór umowy
Załącznik nr 4 dokumentacja projektowa
12. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty.
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wszystkich potencjalnych wykonawców, do których zostało skierowane zapytanie ofertowe oraz zamieści informację na stronie internetowej.
Sporządził: inż. Piotr Radecki, kierownik referatu, tel. 091 41 48 088 wew. 24
ZAŁĄCZNIKI:
- załącznik 1 do zapytania wzór oferty do pobrania >>>TUTAJ<<<
- załącznik 2 do zapytania wzór oferty >>>TUTAJ<<<
- załącznik 3 do zapytania projekt umowy >>>TUTAJ<<<
- Załącznik 4 dokumentacja projektowa >>>TUTAJ<<<
- zapytanie ofertowe.doc >>>TUTAJ<<<
Urząd Miejski Trzcińsko
ul. Rynek 15
74-510 Trzcińsko - Zdrój
tel. 91 41 48 001
fax 91 41 48 103
e-mail: um@trzcinsko-zdroj.pl
NIP: 858-17-31-665
REGON: 811684835
konto: 02 9370 1020 0400 0130 2004 0008
Urząd Miasta jest czynny
poniedziałek - czwartek w godzinach 7.30 - 15.30
piątek w godzinach 7.00 - 15.00