dodano: 2018-04-26 15:27:31
PODAJE SIĘ DO WIADOMOŚCI MIESZKAŃCÓW, ŻE W DNIU 27 kwietnia 2018r. /piątek/ GODZ. 15:00 ODBĘDZIE SIĘ XLII SESJA RADY MIEJSKIEJ W SALI POSIEDZEŃ W URZĘDZIE MIEJSKIM W TRZCIŃSKU- ZDROJU
I. Sprawy regulaminowe:
1. otwarcie obrad i stwierdzenie quorum
2. przyjęcie porządku dziennego obrad,
3. przyjęcie protokołów z poprzednich sesji,
II. Informacja Burmistrza Gminy.
III. Sprawozdanie z działalności Ośrodka Pomocy Społecznej za 2017 rok oraz ocena zasobów pomocy społecznej za 2017r.
IV Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej.
V. Interpelacje i zapytania radnych.
VI. Podjęcie uchwał w sprawach:
1. zmieniająca uchwałę w sprawie przekształcenia Przedszkola Miejskiego im. „Leśne Skrzaty” w Trzcińsku-Zdroju, poprzez likwidację oddziału przedszkolnego w Góralicach. ( druk nr XLII/ 407 /2018)
2. w sprawie podziału Gminy Trzcińsko-Zdrój na stałe obwody głosowania, ustalenia ich granic i numerów oraz siedzib obwodowych komisji wyborczych. ( druk nr XLII/ 408 /2018)
3. w sprawie sprzedaży nieruchomości oddanej w użytkowanie wieczyste na rzecz jej użytkownika wieczystego ( druk nr XLII/ 409 /2018)
4. zmieniająca uchwałę w sprawie przyjęcia Lokalnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Trzcińsko-Zdrój ( druk nr XLII/ 410 /2018)
5. w sprawie określenia sezonu kąpielowego i wykazu kąpielisk na terenie Gminy Trzcińsko-Zdrój na rok 2018 ( druk nr XLII/ 411/2018)
6. sprawie uchwalenia zmiany budżetu Gminy Trzcińsko-Zdrój na rok 2018 (druk nr XLII/ 412/2018)
7. w sprawie powołania Skarbnika Gminy Trzcińsko-Zdrój( druk nr XLII/ 413/2018)
8. w sprawie rozpatrzenia skargi na Burmistrza ( druk nr XLII/ 414/2018)
VII. Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach.
VIII. Wolne wnioski i informacje.
IX. Zakończenie sesji.
Urząd Miejski Trzcińsko
ul. Rynek 15
74-510 Trzcińsko - Zdrój
tel. 91 41 48 001
fax 91 41 48 103
e-mail: um@trzcinsko-zdroj.pl
NIP: 858-17-31-665
REGON: 811684835
konto: 02 9370 1020 0400 0130 2004 0008
Urząd Miasta jest czynny
poniedziałek - czwartek w godzinach 7.30 - 15.30
piątek w godzinach 7.00 - 15.00