dodano: 2019-09-24 09:25:07
Burmistrz Gminy Trzcińsko-Zdrój ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Trzcińsku-Zdroju "Referent ds. gospodarki komunalnej i utrzymania czystości", w pełnym wymiarze czasu pracy. Dokumenty aplikacyjne można składać w terminie do dnia 07 października 2019 r.do godziny 15.30.
I. NAZWA I ADRES JEDNOSTKI - Urząd Miejski w Trzcińsku-Zdroju, ul. Rynek 15,
74-510 Trzcińsko-Zdrój
II. NAZWA STANOWISKA PRACY - stanowisko urzędnicze referent ds. gospodarki komunalnej i utrzymania czystości, w Urzędzie Miejskim w Trzcińsku-Zdroju w pełnym wymiarze czasu pracy
III. WYMAGANIA
WYMAGANIA NIEZBĘDNE :
1) wykształcenie wyższe, preferowane ochrona środowiska, budownictwo,
lub administracyjne,
2) posiadanie obywatelstwa polskiego;
3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw
publicznych;
4) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku;
5) brak prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi
gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu
terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
6) brak orzeczonej kary za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w postaci zakazu
pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi;
7) nieposzlakowana opinia;
WYMAGANIA DODATKOWE:
1) wiedza ogólna: znajomość przepisów prawa dotyczących funkcjonowania samorządu
terytorialnego oraz kodeksu postępowania administracyjnego;
2) umiejętność szybkiego przyswajania zmian w regulacjach prawnych;
3) umiejętność dokonywania analizy dokumentów;
4) umiejętność prowadzenia negocjacji.
5) umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa;
6) umiejętność pracy i podejmowania decyzji w sytuacjach kryzysowych;
7) dobra umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows, programów pakietu
MS Orfice, wydra, foka, oraz innych programów niezbędnych do wykonywanej pracy;
8) prawo jazdy kategorii B;
9) dodatkowym atutem przy ocenie kandydata będzie doświadczenie zawodowe
w administracji samorządowej.
IV. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
Prowadzenie spraw związanych z ustawą o ochronie przyrody,w tym w szczególności:
2) wydawanie decyzji na usuwanie drzew i krzewów i egzekwowanie postanowień tych
i decyzji,
3) opiniowanie wprowadzenia nowych form ochrony przyrody,
4) wnioskowanie o konieczności ustanowienia nowych form ochrony przyrody,
5) informowanie o konieczności zabiegów pielęgnacyjnych nad ustanowionymi pomnikami przyrody,
pozostającymi w zarządzie Gminy Trzcińsko-Zdrój,
6) wydawanie zaświadczeń oraz udzielenie informacji o położeniu działki na terenie
obszaru Natura 2000,
7) wydawanie decyzji środowiskowych,
8) przygotowanie decyzji o ustalaniu opłat lub kar za usunięcie drzew i krzewów z terenów nieruchomości
bez wymaganego zezwolenia,
9) opracowywanie opinii o uznaniu lasu za ochronny lub pozbawieniu go tego charakteru.
10) nadzór, kontrola i ewidencja nad zagospodarowanymi zasobami i tworami przyrody,
takimi jak: parki, pomniki, rezerwaty, użytki ekologiczne i lasy chronione,
11) prowadzenie rejestrów i ewidencji określonych przepisami prawa, w zakresie ochrony
Przyrody, ochrony środowiska, ochrony zabytków,
12) opracowywanie i realizacja Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz
zapobiegania bezdomności,
13) prowadzenie spraw w sprawie odbioru zwierząt właścicielowi w związku z niehumanitarnym
traktowaniem.
14) Współpraca ze schroniskami dla bezdomnych zwierząt,
15) współpraca z innymi jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie opieki nad
bezdomnymi zwierzętami,
16) współpraca ze służbami weterynaryjnymi,
17) rejestracja i wydawanie decyzji na utrzymywanie psów rasy uznawanych za niebezpieczne,
18) nadzór nad cmentarzami komunalnymi w mieście i gminie,
19) przestrzeganie i realizacja przepisów ustawy o ochronie zwierząt głównie w zakresie
realizacji obowiązków nałożonych na gminę,
20) prowadzenie spraw związanych z likwidacją klęsk żywiołowych w rolnictwie,
21) ochrona roślin uprawnych przed szkodnikami i chwastami,
22) przyjmowanie zawiadomień o pojawianiu się organizmów szkodliwych i współdziałanie
z organami Państwowej Inspekcji Roślin w tym zakresie,
23) pozyskiwanie funduszy zewnętrznych oraz nadzór nad realizacją wniosków w zakresie
ochrony przyrody, ochrony środowiska, ochrony zabytków, edukacji ekologicznej, a także usuwania azbestu, nadzór i realizacja Gminnego Programu Usuwania Azbestu w tym
aktualizacja rejestru miejsc występowania azbestu na terenie gminy Trzcińsko-Zdrój,
24) prowadzenie spraw wynikających z ustawy o ochronie zabytków, w tym nadzór
i realizacja Gminnego Programu Ochrony Zabytków oraz aktualizacja gminnej ewidencji
zabytków,
25) przyjmowanie zgłoszeń instalacji wytwarzających pola elektromagnetyczne,
Prowadzenie spraw związanych z PLANOWANIEM PRZESTRZENNYM
prowadzenie i przestrzeganie procedury opracowania planów miejscowych zagospodarowania
przestrzennego, zgodnie z ustawą i aktami wykonawczymi,
prowadzenie i przestrzeganie procedury opracowania zmian studium uwarunkowań i kierunków
zagospodarowania przestrzennego Gminy Trzcińsko-Zdrój, zgodnie z ustawą i aktami
wykonawczymi,
3) współdziałanie z organami i instytucjami w zakresie opracowania planów miejscowych
zagospodarowania przestrzennego oraz zmian studium uwarunkowań i kierunków
zagospodarowania przestrzennego Gminy Trzcińsko-Zdrój, prowadzenie bieżących analiz
i ocen realizacji planów zagospodarowania oraz ,,Studium.”,
4) przygotowanie informacji z realizacji art.37 ust. 8 ustawy z dnia 27 marca 2003r.
o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, tj. z dnia 14 września 2018 r.
(Dz.U. z 2018 r. poz. 1945)
opracowanie projektów uchwał dotyczących zatwierdzania lub zmian planów zagospodarowania przestrzennego,
opracowanie projektów uchwał dotyczących zmian studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Trzcińsko-Zdrój,
prowadzenie rejestrów i ewidencji określonych przepisami prawnymi w zakresie
planowania przestrzennego i zarządzeniami wewnętrznymi, w szczególności:
a) rejestru uchwalonych i obowiązujących planów zagospodarowania przestrzennego,
b) rejestru wniosków o sporządzenie planu zagospodarowania przestrzennego oraz zmianę ,, Studium”,
nadzór i merytoryczne rozliczanie umów, zawartych z urbanistami lub architektami, w zakresie opracowywanych planów zagospodarowania przestrzennego i Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Trzcińsko-Zdrój, w tym kontrola terminowości wykonywanych umów oraz egzekwowanie jakości wykonywanych usług urbanistycznych,
opracowanie projektów zadań do budżetu gminy, w zakresie zapewnienia środków na umowy z urbanistami i architektami oraz na inne koszty, związane z planami zagospodarowania przestrzennego i ,,Studium”,
wydawanie zaświadczeń, wypisów i wyrysów z planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Trzcińsko-Zdrój,
opiniowanie i uzgadnianie strategii rozwoju oraz innych dokumentów
strategicznych o znaczeniu wojewódzkim i powiatowym, w tym wojewódzkiego planu zagospodarowania przestrzennego,
opiniowanie planów zagospodarowania przestrzennego oraz uzgadnianie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania gmin ościennych,
zawiadamianie zainteresowanych stron o przeznaczeniu terenu,
nadzór nad opracowywaniem Strategii Rozwoju Gminy Trzcińsko-Zdrój i Planami Odnowy Miejscowości,
prowadzenie publicznie dostępnego wykazu danych o dokumentach
zawierających informacje o środowisku i jego ochronie w zakresie prowadzonych zadań,
wykonywanie innych zadań wynikających z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, dotyczących planów i studium,
przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych w zakresie realizowanych zadań.
wykonywanie zadań wynikających z ustawy o planowaniu zagospodarowaniu przestrzennym, a także innych ustaw w zakresie wydawania decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego,
opracowanie projektów zadań do budżetu gminy w zakresie zapewnienia środków na umowy z urbanistami i architektami oraz innymi kosztami związanymi z wydawaniem powyższych decyzji,
przygotowanie zamówień publicznych, w tym opisu przedmiotu zamówienia i specyfikacji istotnych warunków zamówienia na wykonywanie usług urbanistycznych, związanych z przygotowaniem projektów decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego,
nadzór i merytoryczne rozliczanie umów, zawartych z urbanistami lub architektami, w zakresie usług urbanistycznych, w tym kontrola terminowości wykonywanych umów oraz egzekwowanie jakości wykonywanych usług urbanistycznych,
współdziałanie z organami i instytucjami w zakresie uzgodnień projektów ww. decyzji,
sporządzanie sprawozdań z zakresu wykonywanych zadań,
przekazywanie Wojewodzie Zachodniopomorskiemu danych o złożonych wnioskach oraz
o wydanych decyzjach o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
wydawanie zaświadczeń o wydanych decyzjach,
wykonywanie innych zadań wynikających z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
V. WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W JEDNOSTCE:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Trzcińsku-Zdroju
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze
jest niższy niż 6%.
VI. WARUNKI PRACY NA STANOWISKU:
1) wymiar czasu pracy- pełny etat,
2) praca w budynku Urzędu Miejskiego ul. Rynek 15. Miejsce pracy (bez windy i podjazdów)
w budynku dwukondygnacyjnym, na parterze. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedo-
stosowanym do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej
szerokości,
3) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
VII. WYMAGANE DOKUMENTY :
1) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem;
2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej opatrzone własnoręcznym
podpisem;
3) oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
lub zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające doświadczenie zawodowe;
5) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
6) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej
oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
7) oświadczenie kandydata o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo
przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji
państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub
za przestępstwo skarbowe (osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do
przedstawienia oryginału zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru
Karnego);
8) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym
stanowisku (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na wstępne badania
lekarskie do Lekarza medycyny pracy);
9) dodatkowym atutem będzie przedłożenie referencji z miejsc pracy.
VIII. INFORMACJE DODATKOWE :
Klauzula informacyjna dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Trzcińsku-Zdroju
Zgodnie z art. 13 i 15 rozporządzenia parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) - zwanego dalej RODO informuję iż:
Administratorem danych osobowych osób fizycznych - kandydatów uczestniczących w naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Trzcińsku-Zdroju, jest Urząd Miejski w Trzcińsku-Zdroju, ul. Rynek 15.
Inspektor ochrony danych w Gminie Trzcińsko-Zdrój w Urzędzie Miejskim w Trzcińsku-
Zdroju:
Dane kontaktowe:
Inspektor ochrony danych:
Urząd Miejski w Trzcińsku-Zdroju ul. Rynek 15 74-510 Trzcińsko-Zdrój, tel.: +48 91 4148088 wew. 33, e-mail: informatyk@trzcinsko-zdroj.pl
2. Dane osobowe kandydata na wolne stanowisko urzędnicze przetwarzane są w oparciu
o przepisy prawa (w szczególności Kodeksu pracy i/lub innych przepisów szczególnych)
i ich podanie jest konieczne w celu wypełnienia obowiązku prawnego, jakim jest zgodne
z przepisami zatrudnianie pracownika w Urzędzie Miejskim w Trzcińsku-Zdroju oraz pro-
wadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z zatrudnieniem. Niepodanie danych
w zakresie wymaganym przez administratora będzie skutkować niemożnością realizacji
procesu zatrudnienia. Pozostałe dane osobowe przetwarzane są na podstawie Pani/ Pa
na dobrowolnej zgody.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych- tj. przez okres 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji.
Administrator może przetwarzać dane osobowe zawarte w ofercie także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu administrator będzie przetwarzać dane osobowe w oparciu o swój prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.
3. W zakresie Pani/Pana danych osobowych, na zasadach określonych w RODO,
przysługują Pani/Panu prawa:
1) prawo dostępu do danych osobowych;
2) prawo sprostowania danych;
3) prawo do usunięcia danych;
4) prawo ograniczenia przetwarzania danych;
5) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
6) prawo do cofnięcia zgody do przetwarzania danych;
7) prawo do przenoszenia danych.
4. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych, jeżeli uzna, iż jego dane osobowe przetwarzane są przez administra-
tora niezgodnie z przepisami RODO.
5. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/ organizacji międzynarodo-
wej.
6. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
7. Wszelkie uwagi dotyczące przetwarzania danych osobowych prosimy o zgłaszanie na
adres e-mail: informatyk@trzcinsko-zdroj.pl
8. Formularz kwestionariusza kandydata oraz Zarządzenie w sprawie naboru kandydatów
na a wolne stanowisko urzędnicze opublikowane jest na stronie Biuletynu Informacji
Publicznej www.bip.trzcinsko-zdroj.pl
9. Wymagane dokumenty aplikacyjne w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne
stanowisko referent ds. gospodarki komunalnej i utrzymania czystości, w Urzędzie
Miejskim w Trzcińsku-Zdroju.” należy złożyć osobiście lub doręczyć listownie na
adres: Urząd Miejski w Trzcińsku-Zdroju ul. Rynek 15, 74-510 Trzcińsko-Zdrój
w terminie do dnia 07 października 2019 r. do godziny 15.30.
10. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne
nie będą rozpatrywane.
11. Dodatkowe informacje można uzyskać od Zastępcy Burmistrza Gminy - tel. 91 4148088
wew. 29
12. Kandydaci zakwalifikowani do drugiego etapu zostaną powiadomieni telefonicznie. Drugi etap naboru będzie składał się z rozmowy kwalifikacyjnej.
13. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu
Informacji Publicznej www.bip.trzcinsko-zdroj.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu
Miejskiego w Trzcińsku-Zdroju.
14. Burmistrz Trzcińska -Zdroju zastrzega sobie prawo:
- odwołania naboru bez podania przyczyny;
- nie rozstrzygnięcia naboru w sytuacji braku możliwości wyłonienia odpowiedniego
kandydata.
15. Pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2019 r., poz.1282 ze zm.)
obowiązany jest odbyć służbę przygotowawczą, o której mowa w art. 19 w/w ustawy.
Trzcińsko-Zdrój, dnia 23 września 2019 r.
Urząd Miejski Trzcińsko
ul. Rynek 15
74-510 Trzcińsko - Zdrój
tel. 91 41 48 001
fax 91 41 48 103
e-mail: um@trzcinsko-zdroj.pl
NIP: 858-17-31-665
REGON: 811684835
konto: 02 9370 1020 0400 0130 2004 0008
Urząd Miasta jest czynny
poniedziałek - czwartek w godzinach 7.30 - 15.30
piątek w godzinach 7.00 - 15.00