dodano: 2019-11-12 08:10:59
W związku z realizacją projektu pn.” Wspieramy rodziny w gminie Trzcińsko – Zdrój” zamawiający tj. Gmina Trzcińsko – Zdrój/ Ośrodek Pomocy Społecznej w Trzcińsku – Zdroju zwraca się z zapytaniem ofertowym na usługę zorganizowania wyjazdu integracyjno - edukacyjnego dla rodzin objętych wsparciem w Placówce Wsparcia Dziennego” utworzonej w ramach realizacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014 -2020, Działanie 7.6.
1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu wyjazdu intrgracyjno – edukacyjnego dla rodzin objętych wsparciem w Placówce Wsparcia Dziennego. Wyjazd ma być formą integracji i edukacji rodzin poprzez wspólne, aktywne spędzanie czasu w warunkach pozadomowych, poznawanie ciekawych miejsc i aktywny wypoczynek.
W wyjeździe uczestniczyć będą rodziny objęte wsparciem w Placówce Wsparcia Dziennego: rodzice ( opiekunowie) dzieci w wieku szkolnym oraz dzieci w wieku od 1 – 6 lat. Uczestnicy wyjazdu są w sytuacji uniemożliwiającej lub ograniczającej uczestnictwo w życiu społecznym oraz kulturalnym.
Realizowana usługa winna zawierać elementy integracyjne, kulturalne i edukacyjne np.; zwiedzanie muzeum, zajęcia integracyjne, zajęcia warsztatowe z zakresu savoir – vivre
i inne.
Usługa będzie realizowana w ramach funkcjonowania Placówki Wsparcia Dziennego
w Trzcińsku – Zdroju w ramach projektu „ Wspieramy rodziny w gminie Trzcińsko – Zdrój” współfinansowanej przez Unię Europejską ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014 – 2020.
Kod CPV: 80000000-4; 55100000-1
Liczba uczestników wyjazdu:
1) Osoby dorosłe - 14
2) Dzieci : 26 w tym:
Dzieci do 3 lat - 4
Dzieci 4-18 lat – 22
Rodziny: 1 – 1osoba; 2 – 2 osobowe; 1 – 3 osobowa;4 – 4 osobowe; 2 – 5 osobowe; 1- 6 osobowa
Miejsce organizacji: Świnoujście lub Międzyzdroje.
Program pobytu winien zawierać zajęcia edukacyjne, integracyjne.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia aktywnego spędzania czasu przez uczestników niezależnie od warunków pogodowych.
Dzień I
14.00 – wyjazd z Trzcińska – Zdroju,
17.00 – zakwaterowanie,
19.00 – uroczysta kolacja
Dzień II
8.00-9.00 – śniadanie,
9.00 – 13.00 – zwiedzanie – muzeum,
13.00 – 14.00 – obiad,
14.00 – 18.00 – zajęcia,
18.00- 19.00 - kolacja,
19.00 – 21.00 – zajęcia – zabawa
Dzień III
8.00 – 9.00 – śniadanie,
9.00 – 12.00 – zajęcia,
12.00- 13.00 – obiad,
13.00 – 15.00 – zajęcia,
15.00 – wykwaterowanie i powrót do Trzcińska – Zdroju.
Zamawiający nie przewiduje w programie czasu wolnego dla Uczestników. Opracowując program Wykonawca musi zapewnić organizacje poszczególnych elementów zajęć w taki sposób, by Uczestnicy zawsze przebywali pod opieką kadry wyjazdu i jednocześnie spędzali aktywnie czas, realizując cele wyjazdu.
2. Transport
W ramach usługi Wykonawca zapewnia uczestnikom wyjazdu z Trzcińska – Zdroju, transport autokarem z miejsca wskazanego przez Zamawiającego do miejsca wyjazdu i z powrotem zgodnie z obowiązującymi przepisami dot. przewozu osób. Wykonawca zapewnia autokary
z klimatyzacją i toaletą oraz zapewnia sprawdzenie stanu technicznego autokaru przez Policję w dniu wyjazdu z Trzcińska – Zdroju i z miejscowości wypoczynkowej. Kierowca musi uzyskać protokół dopuszczenia pojazdu i kierowcy do przewozu osób. Przewoźnik powinien posiadać wymagane przepisami dokumenty m.in. licencję przewoźnika oraz zobowiązać się do : podstawienia autokaru sprawnego technicznie, posiadającego pełną dokumentację gwarantującą jego przejazd na trasie określonej w umowie zgodnie z przepisami obowiązującymi w Polsce, a także posiadać odpowiednie ubezpieczenie, podstawienia autokaru w wyznaczonym miejscu i czasie, w stanie czystym, zarówno na zewnątrz jak
i wewnątrz oraz do dbania o czystość autokaru podczas podróży.
3. Zakwaterowanie
1. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w ośrodku wypoczynkowym lub hotelu o standardzie min. 3 gwiazdek ( nie dopuszcza się organizacji wyjazdu w ośrodkach wypoczynkowo – kolonijnych).
2. Przedmiot zamówienia powinien być realizowany w ośrodku/ hotelu spełniającym poniższe wymagania:
a) Własna kuchnia,
b) Sale dydaktyczne, w których będą prowadzone zajęcia,
c) Sala świetlicowa mogąca pomieścić wszystkich uczestników wyjazdu dostępna dla Uczestników przez cały okres realizacji usługi wraz z cateringiem ( kawa, herbata, ciastka, owoce, woda mineralna)
3. Uczestnicy muszą być zakwaterowani w pokojach z rodzinami: ( wykaz zostanie przedłożony). Każdy z pokoi musi posiadać własną łazienkę, musi być wyposażony w łóżka ( nie dopuszcza się dostawek w postaci łózek polowych), szafki nocne lub stolik, szafę lub wnękę garderobianą, TV, lustro, krzesła.
4. W pokojach do dyspozycji Uczestników musi zostać zapewniony komplet ręczników, kubków, szklanek oraz możliwość skorzystania z czajnika.
5. Zamawiający nie dopuszcza realizacji usług w obiekcie, w którym prowadzone sa prace remontowe.
4. Ubezpieczenie
Uczestnicy wyjazdu muszą zostać ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie trwania wyjazdu na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 PLN na każdego uczestnika. Kserokopię polisy wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu najpóźniej na 24 godziny przed wyjazdem.
5. Opieka medyczna
Wykonawca zapewnia całodobową opiekę pielęgniarską w razie potrzeby oraz zapewni w koniecznych przypadkach opiekę lekarska polegającą na wezwaniu lekarza do ośrodka lub dowiezieniu uczestnika wyjazdu do przychodni/szpitala bezpłatnym dla uczestnika transportem( tj. na koszt Wykonawcy).
6. Wyżywienie
1) Wykonawca podczas całego wyjazdu zapewnia uczestnikom: śniadania, obiady, kolację w tym 1 integracyjną, ponadto podczas zajęć bufet kawowy,
2) Śniadania winny być serwowane w formie stołu szwedzkiego ( 2 dania ciepłe np. (parówki, jajecznica), mleko, płatki śniadaniowe, kawa, herbata, pieczywo mieszane, masło, sery żółte, wędliny, dżem, warzywa),
3) Obiady winny być serwowane do stolika : zupa, drugie danie do wyboru mięsne lub bezmięsne, napój, deser),
4) Kolacja w formie stołu szwedzkiego,
5) Podczas zajęć Wykonawca zapewnia w salach, w których będą zajęcia bufet kawowy
( m. in. kawa, herbata, zimne napoje, ciastka).
Dokumentacja wykonanej usługi:
1) Dziennik zajęć zawierający listę obecności, tematykę zajęć
2) Polisa ubezpieczenia NNW
3) potwierdzenie korzystania z wyżywienia
4) zaświadczenia o uczestnictwie w wyjeździe
5) dokumentację fotograficzną z zajęć i pobytu w miejscu, w których zamieszczono plakaty promujące projekt
6) ankietę mającą na celu sprawdzenie poziomu zadowolenia z wyjazdu
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym zamówieniem ( oświadczenie),
2) Wykażą, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali nie mniej niż 2 (dwie) usługi wyjazdów wakacyjnych wraz z noclegiem i wyżywieniem dla grupy min. 10 (dziesięcio) osobowej,
3) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie mniejszą niż 150 000,00 zł ( słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana według formuły: „spełnia – nie spełnia”. Oferta Wykonawcy, który nie spełni któregokolwiek z warunków zostanie odrzucona w postępowaniu.
8. Warunki udziału w postępowaniu
1) Akceptacja wszystkich warunków opisanych w zapytaniu oraz we wzorze umowy dołączonej do zapytania ofertowego ( ocena na podstawie oferty – oświadczenie o akceptacji),
2) Spełnienie warunków dotyczących możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia opisanych w punkcie 7 ( ocena na podstawie oświadczeń),
3) Zgoda Oferenta na wgląd w dokumentację dotyczącą przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i przez wszystkie organy kontrolujące Projekt (ocena na podstawie oświadczenia).
9. Termin i miejsce realizacji przedmiotu Zapytania ofertowego:
Kraj : Rzeczpospolita Polska
Miejsce: wyjazd nad morze.
Termin realizacji usługi:
1) weekend listopad 2019 r.
10. Sposób sporządzenia oferty:
Oferta powinna być sporządzona na formularzu ofertowym załączonym do zapytania. Oferta powinna być sporządzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w języku polskim oraz podpisana przez Wykonawcę. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
11. Termin i miejsce składania ofert:
Oferty należy złożyć do dnia 15.11.2019 r. do godziny 10.00 w zamkniętej kopercie oznaczonej hasłem „Wyjazd integracyjno - edukacyjny – projekt 7.6 pn. „Wspieramy Rodziny w gminie Trzcińsko – Zdrój” - osobiście w siedzibie Zamawiającego lub pocztą na adres – Ośrodek Pomocy Społecznej; ul. Rynek 12; 74-510 Trzcińsko – Zdrój.
Liczy się data i godzina wpływu do siedziby Zamawiającego. Oferty złożone po terminie nie będą uwzględniane.
Dodatkowych informacji udziela: Józefa Warężak lub Marlena Iwanów, tel. 91 4148 419
Oferta musi zawierać:
1) Nazwę Oferenta,
2) Adres siedziby Oferenta,
3) Cenę oferty przedstawioną w złotych jako cena brutto,
4) Akceptację warunków zamówienia,
5) Akceptację wzoru umowy załączonego do zapytania ofertowego.
Załączniki do oferty:
1) Oświadczenia o spełnieniu warunków ubiegania się o udzielenie zlecenia,
2) Oświadczenie o zgodzie Oferenta na wgląd w dokumentację dotyczącą przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i przez wszystkie organy kontrolujące projekt,
3) Odpis właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty w całości ponosi Wykonawca. Treść oferty musi odpowiadać treści opisującej przedmiot zamówienia.
Złożenie powyższych dokumentów jest obligatoryjne. Ich brak skutkuje odrzuceniem ofert na etapie oceny formalnej.
Uwaga: wszystkie kwoty wskazane w formularzu oferty należy podać w zaokrągleniu do pełnych groszy (do dwóch miejsc po przecinku).
Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie zawarta umowa na warunkach określonych we wzorze umowy z zastrzeżeniem, że Zamawiającemu przysługuje uprawnienie do negocjacji z oferentami w wypadku, gdy zaproponowane oferty przekroczą kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia.
Podpisanie umowy nastąpi nie wcześniej niż po powiadomieniu wszystkich Wykonawców
o wyborze najkorzystniejszej oferty.
W przypadku, gdy umowę podpisuje inna osoba /osoby niż wskazana(e) w dokumentach rejestrowych należy złożyć pełnomocnictwo do zawarcia umowy w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być udzielone przez osobę /osoby upoważnioną(e) zgodnie
z wpisem z odpowiedniego rejestru.
Istotne postanowienia umowy zawiera załączony do zapytania wzór umowy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w każdym czasie lub podjęcia negocjacji z oferentami w wypadku, gdy zaproponowane oferty przekroczą kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia. W przypadku wpływu dwóch ofert o identycznej cenie Zamawiający będzie negocjował pisemnie
z Wykonawcami. Wykonawca będzie mógł złożyć tylko jedna ofertę w trakcie negocjacji.
Podana cena musi obejmować cenę brutto oraz wszystkie koszty związane z realizacją usługi z uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków. Cena zostanie ustalona na okres obowiązywania umowy i nie będzie podlegać zmianom.
12. Opis kryteriów, ich znaczenie oraz sposób oceny ofert
Przy wyborze ofert Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami oceny Najniższa cena: cena najniższa / cenę badaną x 100.
Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium obliczona zostanie przez podzielenie ceny najtańszej oferty przez cenę oferty badanej oraz przemnożenie tak otrzymanej liczby przez wagę kryterium, którą ustalono na 100 wg wzoru:
C = (Cmin / Cb) x 100,
gdzie:
C – liczba punktów oferty wynikających z kryterium ceny,
Cmin – cena najtańszej oferty,
Cb – cena badanej oferty
Maksymalna ilość punktów, jaką można osiągnąć wynosi: 100 pkt.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z największą liczbą punktów.
Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taką samą cenę lub koszt, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, zwróci się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, weźmie pod uwagę obiektywne czynniki, w szczególności oszczędność metody wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonywania zamówienia dostępne dla Wykonawcy, oryginalność projektu Wykonawcy oraz wpływ pomocy publicznej udzielonej na podstawie odrębnych przepisów.
Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
Rozliczenia finansowe: po wykonaniu usługi, przedłożeniu wymaganej dokumentacji potwierdzającej jej wykonanie, płatne na rachunek Wykonawcy w terminie do 30 dni, licząc od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowej pod względem formalnym i merytorycznym faktury (rachunku).
WAŻNE!
Z możliwości realizacji zamówienia wyłączone zostają podmioty, które powiązane są
z beneficjentem (zamawiającym) lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań
w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez:
a) uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji,
c) pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawianie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa
w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub
w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Załączniki - nr:
1) formularz ofertowy,
2) wzór oświadczenia o spełnieniu warunków udziału i podmiotach trzecich,
3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia
5)wykaz usług na potrzeby dokonania oceny ofert w zakresie doświadczenia
6) wzór umowy
7) oświadczenie o niefigurowaniu osoby skierowanej do realizacji zamówienia w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym
8) wzór umowy o powierzenie przetwarzania danych
Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do złożenia zamówienia. Zamawiający, w przypadku złożenia ofert przewyższających kwoty z budżetu projektu, zastrzega sobie prawo negocjacji w wybranym wykonawcą lub wykonawcami. Przesłane oferty traktować będziemy jednocześnie jako deklarację gotowości realizacji w/w przedmiotu zamówienia zgodnie ze wszystkimi wskazanymi założeniami.
Urząd Miejski Trzcińsko
ul. Rynek 15
74-510 Trzcińsko - Zdrój
tel. 91 41 48 001
fax 91 41 48 103
e-mail: um@trzcinsko-zdroj.pl
NIP: 858-17-31-665
REGON: 811684835
konto: 02 9370 1020 0400 0130 2004 0008
Urząd Miasta jest czynny
poniedziałek - czwartek w godzinach 7.30 - 15.30
piątek w godzinach 7.00 - 15.00