dodano: 2012-07-12 13:26:56
25 czerwca 2012r. odbyła się XV Sesja Rady Miejskiej w Sali Posiedzeń w Urzędzie Miejskim w Trzcińsku- Zdroju. Obrady otworzył Przewodniczący Rady Miejskiej, pan Antoni Śliwiński. Stwierdził quorum wymagane do podejmowania uchwał. Następnie radni przyjęli porządek obrad oraz zaakceptowali protokół z poprzedniej sesji.
Kolejnym punktem sesji było przedstawienie przez Burmistrza Zbigniewa Kitlasa sprawozdania z jego działalności, po czym sprawozdanie ze swojej działalności przedstawił Przewodniczący Rady Miejskiej. Odczytał pisma, które zostały skierowane do biura Rady Miejskiej w Trzcińsku-Zdroju. Przeczytał również pismo radnego Krzysztofa Skiby, który złożył rezygnacje z dniem 30 czerwca z członkowstwa i przewodzenia komisji rewizyjnej.
Podczas interpelacji i zapytań radnych głos zabrali Radni Marek Rutka oraz Robert Kowalski.
Skarbnik Gminy omówił sprawozdanie z wykonania budżetu gminy za rok 2011.
Przewodniczący Komisji Rewizyjnej Krzysztof Skiba przedstawił opinię, dotyczącą wykonania budżetu Gminy Trzcińsko-Zdrój za 2011 rok.
Następnie radni przeszli do podjęcia uchwał w sprawach: zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Trzcińsko- Zdrój za 2011 rok i absolutorium dla Burmistrza Gminy Trzcińsko-Zdrój. Obie przyjęto większością głosów.
Kolejne 4 podjęte uchwały dotyczyły wyrażenia zgody na przedłużenie umow dzierżawy.
Podjęto również uchwały w sprawach:
Na koniec sesji w wolnych wnioskach i informacjach głos zabrała radna Magdalena Pacyk. Omówiła kontrole w świetlicach prowadzonych przez Gminną Komisję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, a Radny Marek Rutka poruszył temat m.in.: Kół Gospodyń Wiejskich.
Urząd Miejski Trzcińsko
ul. Rynek 15
74-510 Trzcińsko - Zdrój
tel. 91 41 48 001
fax 91 41 48 103
e-mail: um@trzcinsko-zdroj.pl
NIP: 858-17-31-665
REGON: 811684835
konto: 02 9370 1020 0400 0130 2004 0008
Urząd Miasta jest czynny
poniedziałek - czwartek w godzinach 7.30 - 15.30
piątek w godzinach 7.00 - 15.00