dodano: 2022-07-15 14:39:31
Organizowany przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa konkurs pt. „Zapaleni do pomocy” kierowany jest do wszystkich strażaków i jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej z obszarów wiejskich.
Ideą konkursu jest zaprezentowanie różnorodnych inicjatyw społecznych rodzących się na wsiach i w małych miejscowościach, których inicjatorami i współtwórcami są strażacy-ochotnicy. Na konkurs można zgłosić dowolne nagranie filmowe lub prezentację multimedialną, które przedstawiają efekty działalności strażaków-ochotników w swoich lokalnych społecznościach. Chodzi o wszelkie inicjatywy związane z aktywnością strażaków w ich miejscu zamieszkania, z zastrzeżeniem, że nie są to działania bezpośrednio wynikające z udziału OSP w akcjach ratowniczo-gaśniczych. Działania takie to np. budowa czy remont obiektów użyteczności publicznej, zaangażowanie w tworzenie klubów i świetlic, organizacja imprez rekreacyjnych i kulturalnych, pokazy sprawności itp. Do konkursu mogą być zgłoszone aktywności lokalne z okresu po 1 stycznia 2019 roku.
Wyniki konkursu ogłoszone zostaną 15 września 2022 roku.
Konkurs trwa od 31 maja 2021 r. do 31 sierpnia 2022 roku.
Uczestnikiem Konkursu może być każda osoba pełnoletnia posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych będąca strażakiem (członkiem OSP) z obszaru wiejskiego – z wyjątkiem pracowników ARiMR oraz osób będących członkami ich najbliższych rodzin (tj. mąż, żona, dzieci, rodzice), w tym także osób pozostających z ARiMR w stosunku cywilnoprawnym.
Każdy z Uczestników Konkursu może nadesłać maksymalnie jedną pracę (film lub prezentację). Z każdej jednostki OSP może zostać wytypowany tylko jeden autor i może być wysłana tylko jedna praca konkursowa. W przypadku nadesłania kilku prac zgłoszenie danej OSP zostanie odrzucone.
Technika wykonania prac jest dowolna (np. kamera cyfrowa, smartfon czy program do prezentacji multimedialnych np. Power Point).
Szczegółowe warunki oraz zasady konkursu są określone w Regulaminie Konkursu dostępnym na stronie www.arimr.gov.pl.
1. Uczestnicy nadsyłają maksymalnie jedną pracę (film lub prezentację), wykonaną samodzielnie. Udział w projekcie mogą brać osoby trzecie – np. mieszkańcy miejscowości stanowiącej siedzibę OSP. Z jednej OSP może zostać wysłana na Konkurs tylko jedna praca. Formularz zgłoszeniowy podpisuje jedna osoba reprezentująca jednostkę OSP.
2. Prace konkursowe należy przesłać do dnia 31 sierpnia 2022 roku, na adres mailowy: konkursARiMR@arimr.gov.pl w tytule wiadomości pisząc: Konkurs ARiMR pt. „Zapaleni do pomocy”.
3. Film nie może być dłuższy niż 2 minuty i powinien być zapisany w formacie MP4. Prezentacja multimedialna nie może zawierać więcej niż 10 zdjęć.
4. Pracy konkursowej powinien towarzyszyć opis zawierający: tytuł pracy datę oraz miejsce jego wykonania, dane personalne Uczestnika Konkursu – autora pracy konkursowej.
Do przesyłki z pracą konkursową należy dołączyć wypełniony formularz zgłoszeniowy (Załącznik nr 1 do Regulaminu) oraz czytelnie podpisane oświadczenia (Załącznik nr 1.1; Załącznik nr 1.2). W formularzu zgłoszeniowym należy podać dane Uczestnika Konkursu takie jak: imię i nazwisko oraz dane kontaktowe w postaci: adresu do korespondencji, numeru telefonu i adresu e-mail oraz wskazać oddział Ochotniczej Straży Pożarnej, który reprezentuje Uczestnik Konkursu. Formularz zgłoszeniowy i oświadczenia muszą być czytelnie wypełnione i podpisane (skany dokumentów własnoręcznie podpisanych lub dokumenty opatrzone podpisem elektronicznym).
5. W ramach przystąpienia do Konkursu Uczestnik oświadcza, że:
6. Nadesłanie prac na adres e-mailowy: konkursARiMR@arimr.gov.pl (w tytule wiadomości pisząc: Konkurs ARiMR pt. „Zapaleni do pomocy” wraz z wypełnionym formularzem zgłoszeniowym i pozostałymi ww. dokumentami oznacza, że Uczestnik Konkursu zapoznał się i akceptuje Regulamin Konkursu.
Prace konkursowe będą oceniane przez czteroosobowe jury składające się z pracowników Biura Prasowego ARiMR. Pracom jury będzie przewodniczył Zastępca Dyrektora Biura Prasowego.
Prace oceniane będą pod względem:
Wyniki Konkursu zostaną podane do publicznej wiadomości 15 września 2022 roku na stronie internetowej ARiMR: www.arimr.gov.pl. Nagrodzone prace konkursowe (filmy i prezentacje) zostaną umieszczone na stronie ARiMR wraz z informacją, kto jest ich autorem.
W dniu 15 września 2022 roku ogłosimy wyniki Konkursu. Na uroczystej gali konkursu (jej data zostanie podana w komunikacie na temat wyników) laureatów I, II i III miejsca uhonorujemy nagrodami rzeczowymi o wartości odpowiednio 3 tys. zł, 2 tys. zł oraz 1 tys. zł, a autorów wyróżnionych prac upominkami firmowymi ARiMR.
Dodatkowym elementem promującym i honorującym autorów będzie fakt, że prace konkursowe zwycięzców oraz wyróżnionych mogą zostać opublikowanie na stronie internetowej Organizatora na Facebooku i YouTube, oraz w materiałach promocyjnych i informacyjnych ARiMR, podczas publicznych prezentacji, na targach, wystawach i innych imprezach o charakterze niekomercyjnym organizowanych przez ARiMR.
Urząd Miejski Trzcińsko
ul. Rynek 15
74-510 Trzcińsko - Zdrój
tel. 91 41 48 001
fax 91 41 48 103
e-mail: um@trzcinsko-zdroj.pl
NIP: 858-17-31-665
REGON: 811684835
konto: 02 9370 1020 0400 0130 2004 0008
Urząd Miasta jest czynny
poniedziałek - czwartek w godzinach 7.30 - 15.30
piątek w godzinach 7.00 - 15.00