dodano: 2022-12-01 11:41:56
Burmistrz Gminy Trzcińsko-Zdrój informuje, że od 1 grudnia 2022 r. gospodarstwa domowe wykorzystujące jako główne źródło ogrzewania energię elektryczną lub pompę ciepła (z wyłączeniem energii elektrycznej wytwarzanej z mikroinstalacji fotowoltaicznej) mogą wnioskować o jednorazowy dodatek elektryczny.
Wniosek o wypłatę dodatku elektrycznego składa się w terminie od dnia 1 grudnia 2022 r. do dnia 1 lutego 2023 r. na piśmie osobiście w Ośrodku Pomocy Społecznej w Trzcińsku-Zdroju lub poprzez operatora pocztowego albo za pomocą środków komunikacji elektronicznej – wniosek w postaci załącznika musi być podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym. Wzór wniosku dostępny są w OPS lub do pobrania poniżej.
Dodatek elektryczny dla gospodarstwa domowego wynosi 1000 zł. W przypadku gdy zużycie energii elektrycznej w gospodarstwie domowym w tym samym miejscu zamieszkania w 2021r. wyniosło więcej niż 5 MWh, dodatek elektryczny wynosi 1500 zł. – wymagane jest dołączenie rozliczenia z przedsiębiorstwem energetycznym potwierdzające zużycie energii elektrycznej w 2021r. przekraczającej 5 MWh.
Dodatek elektryczny wypłaca się w terminie do dnia 31 marca 2023 r.
Dodatek elektryczny nie przysługuje gospodarstwom domowym objętym pozytywnie rozpatrzonym wnioskiem o wypłatę dodatku węglowego lub dodatku do innych źródeł ciepła, jak pellet, gaz LPG, drewno czy olej opałowy.
Wszelkie informacje dotyczące dodatku można uzyskać w Ośrodku Pomocy Społecznej w Trzcińsku-Zdroju oraz pod numerem telefonu: 91 414 84 19
Urząd Miejski Trzcińsko
ul. Rynek 15
74-510 Trzcińsko - Zdrój
tel. 91 41 48 001
fax 91 41 48 103
e-mail: um@trzcinsko-zdroj.pl
NIP: 858-17-31-665
REGON: 811684835
konto: 02 9370 1020 0400 0130 2004 0008
Urząd Miasta jest czynny
poniedziałek - czwartek w godzinach 7.30 - 15.30
piątek w godzinach 7.00 - 15.00